Powrót
Nie jesteś zadowolony z produktu lub opakowanie jest uszkodzone? Wystarczy zgłosić swój zwrot online! Zaproponujemy Ci odpowiednie rozwiązanie. Oto najważniejsze informacje:
- Zwrot można zgłosić do 14 dni po otrzymaniu zamówienia.
- Zwrócimy cenę zakupu i koszty wysyłki pierwotnego zamówienia.
- Pieniądze lub produkty zamienne otrzymasz w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.
Jak mogę zwrócić zamówienie?
- Zgłoś zwrot, wysyłając e-mail na adres [email protected].
- Podaj numer zamówienia oraz produkty, które chcesz zwrócić.
- Otrzymasz od nas potwierdzenie oraz dalsze instrukcje dotyczące zwrotu.
Voorwaarden retourneren
W przypadku zwrotu produktów obowiązują następujące warunki:
- Towar(y) są nieotwarte, nieużywane i nieuszkodzone.
- Opakowanie(a) jest(są) nieuszkodzone
- Artykuły mają oryginalne etykiety i/lub naklejki.
- Otrzymasz przedmiot(y) w ciągu maksymalnie 14 dni.
- Użytkownik ponosi ryzyko związane z przesyłką zwrotną w przypadku jej zagubienia.
- Koszty zwrotu ponoszone są przez Użytkownika i zostaną odliczone od ceny zakupu
Wyjątki
Nie wszystkie produkty można zwrócić w ciągu 14 dni. To są wyjątki:
- Produkty, które zostały otwarte i/lub użyte
- Produkty uszkodzone lub zepsute nie z naszej winy
- Produkty z (bardzo) uszkodzonym lub zniszczonym opakowaniem
Ze względów higienicznych i zdrowotnych produkty, które zostały otwarte i/lub użyte, nie podlegają zwrotowi. Zalecamy sprawdzenie opakowania, aby upewnić się, że zamówiony/otrzymany produkt jest właściwy. Sprawdź również listę składników, na które jesteś uczulony.